GreyTones

GreyTones

GreyTones 07. Fast Forward

Boek en expositie tijdens dutch design week.

Onder de titel ‘Fast Forward’ is een kettingreactie van ontwerpen op gang gebracht. Deelnemers kregen 24 uur de tijd om zich uit te leven op de spread van een voorganger. Na het nodige knip, plak en sloopwerk werd het resultaat doorgeschoven naar een volgende ontwerper. Actie/reactie dat is waar het dit jaar bij GreyTones om draait. Gezamenlijk werken aan een ongeleid projectiel dat alle kanten op kan stuiteren en waarvan het eindresultaat een groot en boeiend vraagteken gaat worden. Nieuw en experimenteel werk is zoals altijd het uitgangspunt. De resultaten zijn samengebracht in een ‘tijd’schrift en presentatie. Ontwerpers Greytones 07: Opera Ontwerpers, Jaap Biemans, Thonik, Strange Attractors, mOOniQ, Designpolitie, JoJo, Hoverkraft, Beng, space3, HeyHeyHey, Defill, Psychodelic Art, Jeffrey Warlich, Ingrid van Ham, Cosmic crack and the powerblast movement, Marloes de Laat & Roel Vaessen, Peter van de Riet, Kesselskramer, Mooi Rood, Teun van de Wittenboer, FloortjeFluitsma, Kim Hemmes, Twisted Streets, From the Hill, Jos Biemans, Locografix, Marieke van de Graft, Studio Boot, Dikgedrukt, vanRixtelvanderPutOntwerpers, Rik van Iersel, Job Joris en Marieke, Dirk en Dirk, Scherpontwerp, Baschz, Ping Pong, Cynthia Hathaway, Maslow, Volle-Kracht Tekst: Arnoud Rigter (kersverse stadsdichter)
Het resultaat, gebonden als tijdschrift, te bewonderen in de Grafische Showroom op de Vestdijk, Eindhoven (2007).

Laat een reactie achter

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

    Vergelijkbare Projecten

  • Penninx Schoenen
    Penninx Schoenen

    penninx schoenen identiteit – print, social media penninxschoenen.nl

  • Nacht van de Vrijheid
    Nacht van de Vrijheid

    nacht van de vrijheid – flyer naar de website>

  • Boomerang
    Boomerang

    Kaart voor Boomerang campagne ‘Haal met jouw inhaker de media’ cards.boomerang.nl